czwartek, 15 stycznia 2015

Blog Rou 2014 ... kto nie gra, ten nie wygrywa .... :)

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
... mówi się, że: "Kto nie gra, ten nie wygrywa"... 
Więc postanowiłam spróbować swoich sił w tegorocznej edycji konkursu Blog Roku 2014 i zgłosiłam  niniejszy blog. 
... A może się jednak spodoba większej ilości ludzi to co robię....
Nie wiem czy dobrze zrobiłam i czy mam jakiekolwiek szanse. Ale liczę na Wasze wsparcie.

http://www.blogroku.pl/2014/kategorie/jak-tworzyc-rekodzielo-,98b,blog.html
Konkurs Blog Roku będzie przebiegał w czterech etapach:

1. Zgłaszanie blogów/tekstów do Konkursu
W dniu 3.02.2015 o godzinie 12:00 zakończy się etap zgłaszania do Konkursu. Natomiast o godzinie 15:00 tego samego dnia rozpocznie się etap głosowania.
2. Nominowanie blogów i tekstów – głosowanie SMS
3. Ocena nominowanych blogów i tekstów przez Jury oraz wybory Bloga Blogerów
4. Gala rozdania nagród

Wszystkie zgłoszone blogi i teksty przejdą do II etapu Konkursu, który opiera się na głosowaniu SMS-owym. W jego efekcie do kolejnego etapu Konkursu – oceny przez Kapitułę Konkursu – przejdą blogi i teksty, które otrzymają największą liczbę głosów.

Bloga zgłosiłam do kategorii Pasje i twórczość, w której Jurorem jest Michał Piróg

Pasje i twórczość – Michał Piróg

http://www.blogroku.pl/2014/kategorie/jak-tworzyc-rekodzielo-,98b,blog.html


4 komentarze: