niedziela, 3 listopada 2013

Choinka do BOMBEK 3d Tutorial, jak zrobić choinkę krok po kroku

W przestrzennych Bombkach 3D oprócz domków nie powinno zabraknąć choinki.
Poniżej przedstawiam kurs Krok po Kroku 
Jak zrobić choinkę do BOMBKI 3D, Tutorial.
 

Potrzebne nam będą:
  • papier (prostokąty o wymiarach około 5 cm / 10 cm) 
  • klej do papieru (ja użyłam zwykłego kleju biurowego w sztyfcie)
  • klej wikol
  • nożyczki
  • susz imitujący mech w kolorze zielonym 


ZACZYNAMY :)

1. przygotowane paski papieru smarujemy klejem w sztyfcie, mniej więcej połowę paska


2. następnie zwijamy pasek w rulon formując stożek








3. Przygotowane stożki łapiemy za końcówkę i zamaczamy w kleju wikol





4. Czekamy aż nadmiar kleju spłynie, następnie oklejamy go zielonym suszem imitującym mech





5. Tak oklejony stożek pozostawiamy do wyschnięcia





6. Gdy nasze choinki wyschną, możemy obciąć nożyczkami nadmiar papieru







Tak przygotowana choinka świetnie nadaje się do udekorowania widoczku w Bombce 3D, ja je przyklejam do bombek przy pomocy kleju termoutwardzalnego.


Życzę udanej i owocnej pracy :)



4 komentarze:

  1. Piękne a gdzie można kupić taki susz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Susz kupowałam w hipermarkecie był razem z ozdobami świątecznymi w Auchan i jest bardzo tani 1.09 zł placilam

      Usuń
  2. Dziękuję za info :) u mnie nie ma takich hipermarketów , więc nic z tego .

    OdpowiedzUsuń